دانلود نسخه جدید Internet Explorer 8

شرکت مایکروسافت نسخه دوم بتا، یا آزمایشی نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر 8 (IE8) را برای استفاده عموم عرضه کرده است.

در نسخه جدید این نرم افزار در مقایسه با نسخه اولیه که در ماه مارس سال 2008 عرضه شد، تغییراتی ایجاد شده است.

از جمله این مرورگر قابلیت بالاتری برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربر خواهد داشت، امکانات جستجوی آن ارتقاء یافته است و می توان توسط آن تغییرات بخش هایی خاص از یک صفحه وب را تحت نظر گرفت.

در حال حاضر نسخه آزمایشی این نرم افزار را می توان از سایت آن دانلود کرد، اما هنوز مشخص نیست که نسخه نهایی آن چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.

در نسخه دوم بتا دو قابلیت جدید گنجانده شده که در نسخه اولیه وجود نداشتند. با این حال بسیاری در میان وبلاگ ها متذکر شده اند که این قابلیت ها از مدتی پیش در دیگر مرورگرهای اینترنتی وجود داشته اند.

امکان جستجوی ساده تر

یکی از امکانات نسخه جدید اینترنت اکسپلورر "آدرس بار هوشمند" آن است.

جیمز پرت، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت در این باره گفت در 80 درصد اوقات کاربران اینترنت از همان سایتهایی بازدید می کنند که قبلا به آن مراجعه کرده اند.

در نتیجه نسخه جدید اینترنت اکسپلورر سایتهای دیده شده را، هم بر اساس آدرس و هم بر اساس اسم آنها بایگانی می کند.

به این ترتیب از حروف و کلمات وارد شده در "آدرس بار" (محل ورود آدرس سایت های اینترنتی) هم برای یافتن سایتهای دیده شده و هم سایتهای ثبت شده در فهرست سایتهای مورد علاقه (Bookmark) استفاده می شود.

همچنین در هنگام استفاده از محل ویژه جستجو (search bar) وارد کردن حروف باعث می شود مرورگر نتایج احتمالی متناظر با حروف وارد شده را، با مراجعه به سایتهای جستجویی که کاربر خود پیشتر تعیین کرده، نشان دهد.

همچنین اینترنت اکسپلورر 8 اجازه می دهد کاربر با تعیین یک برش (Slice) از صفحه وب، در مواردی همچون صفحات eBay یا فیس بوک که بخشی از صفحه دائما در حال تغییر است، بجای مراجعه چندین باره به آن صفحه، تنها "برش" تعیین شده را تحت نظر بگیرد؛ قابلیتی که به مفهوم کلیپ های وبی (Web Clips) در مرورگر سافاری شرکت اپل شباهت دارد.

باریکه های رنگی

برش ها به کاربر اجازه می دهند تنها قسمتی از یک صفحه وب در حال تغییر را تحت نظر بگیرد

در نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مفهومی جدید تحت عنوان "گروه" بکار گرفته می شود که مشاهده صفحات وب با استفاده از باریکه (Tab) را ساده تر می سازد؛ به این شکل که باریکه های باز شده با استفاده از لینک های درون یک صفحه، هم رنگ یکدیگر خواهند بود تا ارتباط باریکه ها با یکدیگر مشخص شود.

همچنین می توان یک باریکه را از یک گروه [رنگی] به یک گروه دیگر منتقل کرد.

با استفاده از کلیک راست نیز می توان کل یک گروه را بست، اما در قابلیتی جدید، کاربر می تواند گروهی را که به اشتباه بسته شده، از طریق گزینه ای در اینترنت اکسپلورر دوباره باز کند.

نسخه جدید، همانند نسخه اول کماکان از قابلیت iPrivate استفاده می کند که مانند گزینه "مرورگری خصوصی" (Private Browsing) در مرورگر سافاری، هیچ اثری از سایتهای دیده شده را در روی کامپیوتر برجای نمی گذارد.

"آدرس بار هوشمند" این نرم افزار هم کاملا شبیه به "Awesome Bar" در مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا عمل می کند، اما مایکروسافت منکر مشابه سازی از روی دیگر محصولات موجود می شود و مدعی است اینترنت اکسپلورر 8 پس از مطالعه و پژوهش درباره نیازهای کاربران تولید شده است.

15.9 MB

دانلود برای XP

Ricochet Lost Worlds Recharged 1.1.29

این هم یک بازی از نوع راکت و توپ که با گرافیکی بسیار جذاب و محیطی کاملا کاربرپسند اوقات خوشی را برای شما در هنگام بازی با آن فراهم می کند. منطق این بازی مانند بازیهای از نوع راکت و توپ دیگر است که مثلا با زدن خانه ها امتیاز و جایزه های مختلفی می دهد ولی نوع چرخش توپ در صفحه متفاوت از بقیه می باشد. مراحل بازی هم با ادامه پیدا کردن آن جذاب تر می شود

دانلود  حجم فایل :9.63 MB دانلود از سرور تبیان

کرک برنامه: 
از راهنمای همراه فایل کرک برای رجیستر کردن برنامه استفاده کنید.

بازی زیبای دزدان دریایی Pirates: The Legend of Black Buccaneer

Pirates: The Legend of Black Buccaneer بازی جدید وبسیار زیبای دیگری در ژانر بازی های دزدان دریایی با درون مایه ای بسیار خوفناک و و مهیج . داستان بازی در قرن شانزده ام میلادی در حال وقوع است و به خوبی حقایق مرتبط با آن دوران را در مورد داستان بازی بیان می کند. وجود معماهای جالب و سرگرم کننده، اکشن بسیار مهیج با شمشمیر بازی قوی علیه دشمنان و خلق زیبا و گرافیکی محیط سه بعدی و زیبای اطراف از ویژگی های این بازی رایانه ای است .
داستان بازی به این قرار است که ملوان جوان Francis Blade پس از گرفتار شدن در طوفانی سهمگین به ساحلی غریب پای می گذارد و در آنجا با جمجمه ای مخوف روبرو می شود و این اغاز مبارزات وی در جزیره علیه دزد دریایی سیاه و داستان های مرتبط با او تا پیدا کردن گنینه نهایی و اسطوره ای دزدان دریایی در جزیره است ! مطمئنا علاقمندان به بازی های نقش آفرینی و شمشیر بازی معما گونه از این بازی لذت خواهند برد.
در ابتدای بازی شما قابلیت های چندانی برای مقابله با حریفان خود ندارید ولی با کمی جستجو در جزیره و پیدا کردن آیتم هایی به قابلیت های شما اضافه میشود, در برخی مواقع باید در بازی معمایی را حل کنید که گاهی بیش از حد گیم پلی را کسل کننده میکند ولی در کل فضای بازی به نحوی طراحی شده که شما احساس یکنواختی نکنید و با به پایان رساندن یک مرحله در فکر شروع مرحله بعدی باشید!
لازم به ذکر است که این بازی در سبک بازی های اکشن مخوفی همچون Resident Evil قرار گرفته است و علاقمندان به این سبک بازی ها از بازی Black Buccaneer نیز لذت خواهند برد.

قابلیت های کلیدی بازیPirates: The Legend of Black Buccaneer:
- 18 مرحله و مکان مختلف دزدان دریایی در جریان بازی
- مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 13 سال و بالاتر
- دو شخصیت مختلف بازی با توانایی های حرکتی، مبارزاتی و جادویی متفاوت برای طی کردن مراحل بازی
- محیطی سرگرم کننده که هم از هوش بازیگری و هم قدرت بازیگری بازیکن استفاده می کند
- فیلم نامه جذاب و سرگرم کننده
- و...


دانلود با حجم ۶۴.۶ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Desktop Butterflies 3D Screensaver

محافظ صفحه نمایش Desktop Butterflies 3D Screensaver بسیار زیبا و در عین حال کم حجم با محیطی کاملا سه بعدی از حرکت و رقص پروانه های بسیار زیبا با صدایی دل انگیز همراه است .


این محافظ صفحه یا همان ScreenSaver زمانی که اجرا می شود آهنگی گوش نواز و زیبا را همراه با خود اجرا می کند که می تواند خستگی چند دقیقه ای کاربران را برطرف سازد .


همان طور که در تصویر ScreenSaver مشاهده می کنید این پروانه ها برروی صفحه دسکتاپ کاربران به حرکت در می آیند .


دانلود با حجم ۵.۳ مگابایت  از سرور کمیاب آنلاین

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Jewel Of Atlantis v1.03

این بازی یک پازل است که با در کنار هم قرار دادن خانه های همشکل و همرنگ آنها را می توانید منفجر کرده و مرحله را به پایان برسانید.

دانلود از سرور تبیان

کرک